.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر جهاد کشاورزی به مازندران سفر می کند

صادق خلیلیان در حالی یک هفته پس از سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به مازندران، فردا به این استان سفر می کند که رئیس جهادکشاورزی مازندران در این سفر وی را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت گزارش سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به مازندران، قرار است این سفر را انجام دهد.

سفر وزیر جهادکشاورزی به مازندران در حالی صورت می گیرد که رضا عظیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، از شنبه هفته جاری به همراه استاندار مازندران در سفر خارجه چین به سر می برد.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پنجشنبه و جمعه هفته پیش به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی مازندران به این استان سفر و با تشکیل چهار کارگروه از شهرستان های مختلف بازدید کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس در این باره گفت: وزیر جهاد کشاورزی در این سفر که مقصد ابتدایی آن شهرستان بابل بوده، مشکلات کشاورزی، آب و منابع طبیعی مازندران را بررسی می کند.

وی به اهمیت و نقش تولیدات کشاورزی مازندران در امنیت غذایی کشور اشاره کرد و بیان داشت: در صورت توجه به زیر ساخت ها و مکانیزاسیون فعالیت های کشاورزی مازندران این استان در تامین محصول استراتژیک برنج و دیگر محصولات از جمله دانه های روغنی ، مرکبات و ماهی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

نیازآذری گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، مازندران می تواند تاثیر مهمی در ارتقای تولید ملی داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه کشاورز 3 آبان 1391
آفرین بر نیازآذری که بدون توجه به هیچ حاشیه ای داره کار خودشو میکنه . به این این میگن خدمتگذار واقعی مردم . مطمئنا" موفق هم خواهد شد چون هم می داند وهم می تواند. ماهم که جز دعا کردن براش کاری نمی توانیم بکنیم (( خدایا توفیق و عزت به آقای نیازآذری عطا بفرما ))
مطهری - املش 3 آبان 1391
انتظار به حق چایکاران گیلانی از آقای وزیر کشاورزی این است سفری هم برای بررسی وضعیت روبه اضمحلال صنعت چای کشور به استان گیلان بزنند چایکاران گیلانی بی صبرانه منتظر قدوم آقای وزیر به جهت سروسامان دادن صنعت چای میباشند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.